targi

Spa na targach
Dzisiejszy rynek wymaga, by każdy przedsiębiorca mocno inwestował we wszelkiego rodzaju akcje marketingowe. Wiadomo, że konkurencja na rynku jest ogromna - w każdej branży i szanse na zaistnienie mają tylko i wyłącznie ci, którzy nie boją się akcji reklamowych. Tak też uważa Michał Golgert z Menager Investements: - "Bez reklamy nie można zyskać dużych rzeszy klientów. Oczywiście to wszystko w dużym uproszczeniu, bo wiele zależy od tego, kto w jakiej branży działa i jakie świadczy usługi. Nie mniej jeśli myślimy o tym, by być potentatem na rynku, to nie da się tego osiągnąć bez znacznych nakładów finansowych. Materiały drukowane, akcje promocyjne, programy lojalnościowe, targi branżowe, internet. Form reklamy jest wiele, w zależności od potrzeb i oferty musimy inwestować w jedną z nich, lub też w kilka jednocześnie." To samo dotyczy ośrodków Spa. Tutaj rywalizacja jest dosyć duża. Z roku na rok bowiem na naszym rynku turystyczno-sanatoryjnym pojawiają się coraz to nowsze obiekty. Rozsiane są na terenie całego kraju. Wszędzie tam, gdzie tylko pojawiają się turyści nie ma w tym nic dziwnego, bo przecież o zdrowie chcemy dbać. Mało tego - zdrowie zaczynamy doceniać, tak samo jak urodę i higienę. Skoro tak wiele ośrodków spa powstaje w naszym kraju, to i nie może dziwić fakt, że niezbędna jest tutaj reklama. Przecież wybudowanie takiego obiektu, zatrudnienie wykwalifikowanej kadry to spory wydatek. Jeśli klientów się nie pozyska szybko, to można pójść z tak zwanymi torbami - czyli zbankrutować. Zapewne z tego powodu w każdym większym Spa pojawia się stanowisko menadżera odpowiedzialnego nie tylko za kontakty z mediami, ale i za odpowiednie akcje marketingowe. Jedną z szans na zaistnienie na rynku są różnego rodzaju targi Spa. Tych w naszym kraju jest coraz więcej. W ubiegłym roku największe odbyły się w Warszawie i Krakowie. W tym drugim przypadku można wręcz mówić o targach międzynarodowych, tam bowiem mogliśmy zapoznać się z ofertami instytutów z innych kraj w Europy. - "Targi nie są aż tak dobrą firmą reklamy, jak by się chciało - mówi Andrzej Rem reprezentujący ośrodek z Trójmiasta. - Wiele osób, która pojawia się na targach w roli widzów tak naprawdę przychodzi tutaj z ciekawości,a nie z chęci wybrania się do ośrodka Spa. Tylko nieliczni tak na prawdę przychodzą tutaj w konkretnym celu. Nie mniej na targach każdy powinien się wystawiać. Tutaj chodzi bardziej o prestiż i o pokazanie się, że jesteśmy liczącą się na rynku firmą świadczącą dane usługi." Targi od wielu lat uznawane są za środek komunikacji pomiędzy klientem a ofertą. Czy to mówimy o targach rolniczych, samochodowych, fotograficznych, czy też targach Spa. Zawsze cel jest jeden - zaprezentowanie swojej formy i jej oferty z jak najlepszej strony. Może same targi wielu klientów nie przysporzą, ale na pewno zapoznają z nami klientów, to dobra alternatywa ...

Struktura strony