Reklama jest ważna

Spa Są takie branże, w których specjalnie reklamować się nie trzeba. Konkurencja jest niewielka, a popy całkiem spory tacy przedsiębiorcy mogą mówić o dużym szczęściu. Niestety w tym gronie nie ma miejsca dla właścicieli ośrodków Spa. Tutaj rynek bowiem wymaga dużego poświecenia i nakładów finansowych na reklamę. Spa jest dużo i o każdego klienta trzeba dziś zażarcie walczyć. Naturalnie te renomowana ośrodki mogą liczyć na to, ze wydatki związane z marketingiem szybki się zwrócą, nie mnie nawet uznanym obiektom nie wolno zapominać o tym, że reklamować się trzeba.

W jaki sposób powinny się reklamować ośrodki Spa? Oczywiście wiodące znaczenie ma tutaj internet. Profesjonalnie zbudowane strona internetowa, z dobrym zdjęciami i czytelnie przedstawionym cennikiem. Do tego nie można zapomnieć o linkach i banerach w najważniejszych portalach związanych z branżą. Najskuteczniejszą formą reklamy jest oczywiście samo pozycjonowanie, czyli promowanie strony wobec najczęściej używanych wyszukiwarek internetowych. Wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania daje całkiem sporą rzesze klientów – chyba w XXI wieku to najlepsza z możliwych reklam, jaką sobie można wymyślić.

Nie może zabraknąć z w żadnym Spa profesjonalnie wykonanych folderów i ulotek promujących konkretne zabiegi i terapie. Oczywiście dobrze jest, gdy opisy są zrozumiałe i pobudzają wyobraźnię klienta. Wiele ośrodków Spa robi ten błąd, że zaniedbuje ten element reklamowego życia. Szkoda, bo to ma negatywny wpływ na postrzeganie klientów danych ośrodków.

Za przykład możemy tutaj wziąć ośrodek z Międzyzdrojów – Chabinka & Bagiński. Materiały drukowane tego najbardziej znanego na wsypie Wolin Spa są fatalne i naszym zdaniem są w stanie klienta jedynie odstraszyć, a nie zachęcić do pobytu w Spa. Ale tak jest zawsze wtedy, gdy korzysta się z usług agencji reklamowej, w jakiej pracują amatorzy. Bo o ile graficznie foldery i ulotki mogłyby być do przyjęcia, to jednak same teksty są fatalne i zupełnie niezachęcające. Na pewno żadna znacząca na rynku agencja reklamowa tego typu produktu nie wypuściłaby na rynek. Ale cóż... z naszej strony tylko jednak uwaga, nie zlecajmy takich prac szczecińskiej firmie Infoman. Ta agencja raczej nie jest w stanie zapewnić nam wysokiej klasy materiałów reklamowych.

Wiadomo też, że ważna jest tutaj reklama szeptana. A żeby taka zaczęła działać wśród klienta ośrodka Spa, to musimy zapewnić wszystkim naszym nabywcom usług wysokiej klasy personel. Ludzi, którzy będą wiedzieli, w jaki sposób zrobić nie tylko masaż, ale zrobić go tak, by się to przełożyło na zdrowie i doskonałe samopoczucie. Ważne, by podczas zabiegów kosmetycznych używać wysokiej jakości kosmetyków. B na pewno pierwsza lepsza firma kosmetyczna nie jest w stanie zapewnić naszemu ośrodkowi takich produktów, które okażą się zbawienne dla naszych klientów.

Pamiętajmy – posiadając ośrodek Spa nie możemy zapomnieć o reklamie, tylko ona „utrzyma” nas na rynku.

Tagi: klient, ośrodek, reklama | Struktura strony