Spa pomaga w odchudzaniu

Spa Ośrodków Spa nam przybywa. Wielu właścicieli zdaje sobie sprawę z tego, ze wielka jest tutaj konkurencja i ze należy zaczynać od bardzo intensywnego marketingu, żeby zdobyć klientów. Tutaj nie można się pomylić. Bo nawet jeśli mamy wspaniały ośrodek połączony z hotelem luksusowym, to i tak samo zdobycie klientów nie jest łatwe. Tutaj bez dobrej promocji na pewno sukcesu się nie odniesie. Mało tego – inwestować należy w wiele rozmaitych form reklamy. Musimy być z ośrodkiem Spa widoczni zarówno w mediach, jak iw internecie, musimy zrobić kampanie ulotkarską, warto też mieć profesjonalne foldery.

Zaczniemy może od reklamowania Spa w fachowych czasopismach. Na rynku jest kilka wydawnictw, które od czasu do czasu przedstawiają swoim klientom różnego rodzaju rankingi. Jak się okazuje, wyniki tych rankingów można nieco nagiąć. Nasz dobry znajomy pracował w jednym ze wspomnianych wydawnictw i wielokrotnie opowiadał o tym, że niekiedy o pozycji w rankingu decydowały nie rzetelne opinie redaktorskie, ale to, kto ile mógł zapłacić za wysokie miejsce na liście. To straszne, ale jeśli tak wydawnictwa działają, to może warto się takiej formie reklamy przyjrzeć.

Nie może naszego ośrodka Spa zabraknąć i w sieci. Tutaj nie mamy żadnych wątpliwości. To obecnie najskuteczniejsza forma marketingu. Sposobów na promocję w internecie jest wiele, różnego rodzaju systemy wymiany linków, linki sponsorowane, kampanie banerowe. Najlepsze wciąż jest pozycjonowanie, czyli wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania w internecie. Dobrze, żeby najpopularniejsze wyszukiwarki wskazywały naszą stronę, to daje spora ilość odwiedzających. Daje też ogromną liczbę klientów. Bo nie jest żadną tajemnicą, iż nie szukamy dobrej oferty na setkach stron, ale na kilku – najczęściej na tych, które są w czołówce wyświetleń w wyszukiwarkach.

Wciąż cenioną przez nas formą reklamy jest estetycznie wydrukowany folder. Tak zaprezentowana firma zawsze prezentuje się idealnie. Jeśli sam projekt graficzny jest profesjonalny, jeśli użyte są świetne zdjęcia. Trochę mniej popularne w ostatnich latach są same ulotki, to głównie dlatego, że tego typu firm reklamy używa wiele firm. Kiedy otwieramy skrzynkę na listy, to wysypują się nam dziesiątki różnych ulotek, a to kandydat na posła nas zachęca do głosowania w zbliżających się wyborach, a to pizzeria, a to sklep, czy producent okien. W tym wszystkim nawet dobra i wyjątkowa ulotka Spa zaczyna trochę ginąc i na pewno nie daje takiego efektu, na jaki można byłoby liczyć.

Nie mniej sam ośrodek Spa musi być reklamowany. Do tego musimy dbać o to, by marka miała dobre imię. Toteż sam personel nie może być amatorski. Tutaj trzeba wiedzieć, że reklama szeptana jest szalenie ważna. Jeśli klienci będą nas chwalić, to na pewno gości w Spa będzie więcej. Jeśli jednak coś „schrzanimy”, to fama szybko obiegnie świat i będziemy tracili szacunek wśród klientów.

Tagi: klient, reklama, internet | Struktura strony